Zapojením do CSS programu můžete ušetřit až 20 % nákladů za inzerci v Shopping Ads.
Zapojením do CSS programu můžete ušetřit až 20 % nákladů za inzerci v Shopping Ads.
Ve čtvrek 12.9. jsme se zúčastnili akce Sklik Expert fórum 2019, na kterou nás a dalších cca 300 nadšenců pozval Seznam.cz.
Náš článek vás provede výhodami a nevýhodami jednotlivých kampaní a vysvětlí vám jejich základní rozdíly.
Čerstvou novinkou, kterou bychom vám rádi představili, je změna konverzního kódu na Zboží.cz. Aktuální verze kódů budou akceptovány do 31. března 2019.
Jistě jste už minimálně jednou zaslechli výrazy responzivní nebo kombinovaná reklama. Tušíte, že se tyto názvy používají v marketingovém PPC světě, ale nic víc vám tyto pojmy neříkají? Pojďme si je trochu představit.
V Google Praha jsme slavnostně převzali certifikát za úspěšné absolvování programu Google Elevator.
Tento týden se již mnoho inzerentů může setkat s novým typem reklamního formátu: responzivní reklamou ve vyhledávání.
Téměř půl roku jsme netrpělivě čekali na bližší informace ohledně změny Certifikace na Heurece. Nyní jsou změny již jasné a my vám přinášíme pár důležitých informací.
Google na Marketing Live 2018 připravil spoustu novinek, pojďme se na ně podívat. Některé z nich se daly předpokládat, jiné nás lehce překvapily. Ty nejzásadnější z nich jsme pro vás shrnuli a nyní je rádi představíme. Google Marketing live 2018 se konal v červenci v San Jose v Kalifornii.
Neustále se pro vás vzděláváme a vyvíjíme, nechceme zaspat dobu, proto jsme nemohli chybět na posledním Sklik Expert fóru, které se konalo na začátku června v Praze. A co jsme se dozvěděli?
Dnes se společně podíváme, co je nového a jak se nám mění jeden z největších zbožových vyhledávačů na českém trhu Heureka.cz
Vlastníte e-shop a přemýšlíte jak dosáhnout toho, aby bylo vaše zboží lépe a více vidět v cenových srovnávačích? Trápí vás složitá administrativa biddingu nebo dokonce ani nevíte co bidding je a nemáte čas to zkoumat?
Pokud jste odpověděli třikrát ano, pak by vám mohl náš článek pomoci, jak se zorientovat v této problematice.
Všimli jste si někdy ikonky blesku ve výsledcích vyhledávání Google na mobilním telefonu? Právě ikonka blesku zastupuje projekt Accelerated Mobile Pages (AMP), díky této technologii nemusí návštěvník čekat dlouhé vteřiny, ale web má načtený přímo bleskurychle.
Tento web používá cookies. Kliknutím zde souhlasíte s jejich používáním.