Zapojením do CSS programu můžete ušetřit až 20 % nákladů za inzerci v Shopping Ads.
CSS = Comparison Shopping Services neboli srovnávače zboží.
V roce 2017 dostala společnost Google pokutu 2,5 miliardy eur od Evropské komise. Google tehdy upřednostňoval svou vlastní službu "Google Nákupy" na úkor ostatních srovnávačů zboží a tím porušil antimonopolní pravidla. Následně vzniklo ujednání, kdy se Google zavázal dát ostatním srovnávačům zboží 20% výhodu oproti své vlastní službě. Díky tomu vznikl program Comparison Shopping Partners.
Služby porovnávání zboží (CSS) mohou nyní vytvářet nabídky na umístění reklam v Nákupech na hlavní stránce s výsledky vyhledávání Google jménem obchodníků, které zastupují.
Místo „z webu Google“ můžete spatřit „ z webu (název CSS partnera)"
Zapojením do CSS programu můžete ušetřit až 20 % nákladů za inzerci v Shopping Ads.
Úspora se promítne do snížení finální CPC a kampaně tak získají více impresí a prokliků.
V případě zájmu nebo jakýchkoliv dotazů nás neváhej kdykoliv kontaktovat.