Tento týden se již mnoho inzerentů může setkat s novým typem reklamního formátu: responzivní reklamou ve vyhledávání.
Tento týden se již mnoho inzerentů může setkat s novým typem reklamního formátu: responzivní reklamou ve vyhledávání. Oproti předchozí verzi jsou nyní k dispozici tři nadpisy a dva popisy, které jsou navíc rozšířené z původních 80 znaků na 90.
Co tím získáme:
- více prostoru pro reklamní sdělení = větší zásah
- větší flexibilitu - Google bude vybírat kombinace nejvhodnější pro vyhledávací dotazy
- díky strojovému učení by mělo dojít i ke zvýšení výkonu
Při zadávání je třeba počítat s tím, že ve výchozím nastavení se nadpisy a popisy mohou zobrazovat v libovolném pořadí. V případě, že chcete zobrazení ovlivnit, je třeba přepnout na konkrétní pozice.
V současné beta verzi lze responzivní reklamy ve vyhledávání přidávat pouze do reklamních sestav s existujícími textovými reklamami.