Uživatelské testování – předvídejte chování lidí na vašem webu

Chodí vám z webu málo poptávek? Nikdo nevolá a nepíše? Možná je na vašem webu zádrhel, který nevidíte. Díky uživatelskému testování přesně zjistíte, co brání vyšším tržbám z vašeho webu či e-shopu. Doporučujeme testování provádět už při navrhování webu.

„Uživatelské testování můžeme provést v jakékoliv fázi webu, ale platí, čím dříve, tím lépe. Testování odhalí případné problémy, které pak zbytečně protahují dokončení webu.“

Jak probíhá uživatelské testování?

Na společné schůzce zjistíme, jaká je vaše cílová skupina. Kdo kupuje vaše produkty a služby. Na základě této analýzy vybereme vhodné testery s různými zkušenostmi, abychom odhalili co nejvíce problémů na webu. Následně vytvoříme podrobný scénář – úkoly, které budou testeři plnit. A uživatelské testování může začít.

  • Zajistíme, aby testování probíhalo podle scénáře. Zaměříme se na všechna riziková místa webu.
  • Sebereme výsledky z testování a pečlivě je analyzujeme. Předáme vám soupis všech problémů na webu a videozáznam z celého testování.
  • Nabídneme vám řešení problémů, které vyplynuly z uživatelského testování.

Proč svěřit uživatelské testování do našich rukou

Máme bohaté zkušenosti z navrhování webů a e-shopů. Díky tomu dokážeme sestavit úlohy pro testery tak, abyste z testování vytěžili maximum. Výsledky testování vám nejen odprezentujeme, ale především navrhneme a zajistíme řešení. Výsledkem bude funkční web, který vám konečně bude přinášet poptávky.

 

Napište nám, co vás nejvíc zajímá. Odepíšeme obratem!