Určitě znáte to pořekadlo „za málo peněz hodně muziky“. A přesně toho můžete dosáhnout díky profesionální správě zbožových srovnávačů. Největšími srovnávači zboží jsou u nás Heureka, Zboží a Google Nákupy. Jedná se v podstatě o katalogy s tisíci produkty. A vy potřebujete, aby si lidé koupili právě ten váš. A nemusí být zrovna nejlevnější (podle Heuréky a Zboží totiž hledá produkty podle nejnižší ceny jen 40 % lidí).
Většina návštěvníků na zbožových srovnávačích přichází z bidovaných pozic. Proto byste neměli zůstávat pozadu a dohnat konkurenci ještě dnes! Více informací o automatickém biddování najdete na webu www.marketing-tools.cz.
Protože se algoritmy srovnávačů zboží neustále mění, je potřeba se jim pořád přizpůsobovat. A teď ruku na srdce – máte na správu zbožových srovnávačů čas? Chuť? Potřebné zkušenosti? Nechte to raději na nás!
„Sledování všech novinek a dodržování pravidel srovnávačů je velmi komplikované, a pokud s nimi nemáte zkušenosti, vložené peníze nikdy nepřinesou své ovoce. Poměr nákladů a obratu, tzv. PNO, je díky naší profesionální správě velmi příznivý. Do vašeho e-shopu přivedu z Heureky a Zboží relevantní zákazníky, kteří skutečně nakoupí.“
Certifikovaná specialistka Ivana
O co se v rámci správy zbožových portálů postaráme?
- Upravíme XML feed a data importujeme do srovnávačů. Každý srovnávač má pro XML feed jiná pravidla, ale cíl je stejný – napárovat co nejvíce produktů na stávající produktové karty nebo vytvořit nové produktové karty. XML feed je nositelem všech informací o produktu. Disponujeme vlastním interním systémem, díky kterému si upravíme Váš XML feed dle požadavků daného srovnávače.
- Správně spárujeme zboží pomocí speciálních párovacích tagů. Ideálním výsledkem je vytvoření stejného stromu kategorií jako na zbožovém srovnávači.
- Optimalizujeme ceny za proklik. Nastavíme maximální cenu za proklik na produkt tak, abyste byli o krok napřed před konkurencí. Tomu se říká biddování. Vždy chceme dosáhnout co nejnižšího PNO.
Přijďte na chuť automatickému bidování
Co kdyby na vaše TOP produkty začalo klikat více lidí, více relevantních návštěvníků? A to hned od zítřka. Automatický bidding zajistí vašim produktům takovou propagaci, že předběhnete konkurenci! Používáme moderní nástroje k automatickému bidování na srovnávačích cen zboží. Díky tomu máte své náklady za reklamu pod kontrolou. Efektivitu kampaně dopočítáme až na úroveň marže produktu.
Abyste mohli využívat automatický bidding, na Heurece musíte vlastnit certifikát Ověřeno zákazníky. Na Zboží.cz certifikát nepotřebujete. O XML feed pro spárování produktů se postaráme pomocí vlastního interního nástroje.
„Vyzkoušejte si automatický bidding na pár dní zdarma. Pak už se o všechno postaráme my – od 3 990 Kč měsíčně. Každý měsíc pak od nás dostanete report, včetně upozornění na novinky.“
Certifikovaná specialistka Ivana
Součástí balíčku automatického bidování na zbožových srovnávačích:
- Audit XML feedu a nastavení v administraci srovnávačů cen zboží.
- Strategii automatického bidování navrhneme podle stanovených cílů.
- Individuální úpravy XML souboru vlastním nástrojem.
- Pravidelný monitoring cen konkurence.
Většina návštěvníků na zbožových srovnávačích přichází z bidovaných pozic. Proto byste neměli zůstávat pozadu a dohnat konkurenci ještě dnes! Více informací o automatickém biddování najdete na webu www.marketing-tools.cz.
Svěřte nám správu do rukou a vytěžte ze zbožových srovnávačů maximum!
Přečtěte si případovou studii, kterou zpracovalo Zboží.cz a ukazuje přínos atomatického biddingu pomocí nástroje marketing-tools.